Ügyfélhívó rendszer működik a Kecskeméti Köztemető ügyfélszolgálatán
A rendszer alapvető ügyfélirányítási feladatokat lát el előre paraméterezett beállítások alapján.
Választható menüpontok, elérhető szolgáltatások:
- Temetés, exhumálás ügyintézés, árajánlatkérés
- Adott napi temetéssel kapcsolatos észrevétel, információ kérés
- Hiányzó dokumentumok pótlása, leadása
- Sírhelymegváltás
- Sírhelykeresés, halotti anyakönyvi kivonat kérése
- Fakivágási kérelem, síremlékfelállítási engedély, sírgondozás megrendelés, észrevétel
Mivel a temető, illetve az iroda ügyfélkörét idősebb személyek is alkotják, ezért nagy hangsúly került a felhasználóbarát kezelőfelület kialakítására, a használat könnyű elsajátíthatóságára. Amennyiben szükséges, a terminál kezelésében segítséget nyújtanak a biztonsági szolgálat kollegái is.
A pandémiás helyzetben igyekszünk elkerülni a várótermi zsúfoltságot, ezért lehetőséget biztosítottunk arra, hogy az iroda előtt kívül várakozók az információs ablakba helyezett kijelzőről tájékozódjanak az aktuális sorszámról. Herczeg Anikó temetőgazdálkodási ágazatvezető tájékoztatása szerint az eddigi visszajelzések igazolták a rendszer hatékonyságát, átláthatóbb lett az ügyintézés. (Az iroda nyitvatartása: 7.30-15.50, pénztár: 8.00-14.30; 14.30 után csak bankkártyás fizetésre van lehetőség)