KVU hírek 2021. február 17. 00:00

Ügyfélhívó rendszer működik a Kecskeméti Köztemető ügyfélszolgálatán

Képgaléria
Ügyfélhívó rendszer működik a Kecskeméti Köztemető ügyfélszolgálatán
Az eredményesebb és hatékonyabb ügyintézés érdekében került telepítésre 2021. január végén egy ügyfélhívó- és irányító rendszer a Kecskeméti Köztemető ügyfélváró irodájában.

A rendszer alapvető ügyfélirányítási feladatokat lát el előre paraméterezett beállítások alapján.

Választható menüpontok, elérhető szolgáltatások:

  • Temetés, exhumálás ügyintézés, árajánlatkérés
  • Adott napi temetéssel kapcsolatos észrevétel, információ kérés
  • Hiányzó dokumentumok pótlása, leadása
  • Sírhelymegváltás
  • Sírhelykeresés, halotti anyakönyvi kivonat kérése
  • Fakivágási kérelem, síremlékfelállítási engedély, sírgondozás megrendelés, észrevétel

Mivel a temető, illetve az iroda ügyfélkörét idősebb személyek is alkotják, ezért nagy hangsúly került a felhasználóbarát kezelőfelület kialakítására, a használat könnyű elsajátíthatóságára. Amennyiben szükséges, a terminál kezelésében segítséget nyújtanak a biztonsági szolgálat kollegái is.

A pandémiás helyzetben igyekszünk elkerülni a várótermi zsúfoltságot, ezért lehetőséget biztosítottunk arra, hogy az iroda előtt kívül várakozók az információs ablakba helyezett kijelzőről tájékozódjanak az aktuális sorszámról.  Herczeg Anikó temetőgazdálkodási ágazatvezető tájékoztatása szerint az eddigi visszajelzések igazolták a rendszer hatékonyságát, átláthatóbb lett az ügyintézés. (Az iroda nyitvatartása: 7.30-15.50, pénztár: 8.00-14.30; 14.30 után csak bankkártyás fizetésre van lehetőség)

Kövessen minket a Facebookon is!

Közösségi tér fejlesztése a Széchenyivárosban


Közlemény a Kecskeméti Köztemető egyes sírhelyeinek a felújításával kapcsolatban

Adatok, elérhetőségek

Hivatkozások